KORPA
0 proizvod(a) - 0.00 din.

Vaša korpa je prazna

Pogledajte i ove proizvode...
Color gel CLG JUNGLE GREEN 5ml art. 1993 CLASSIC LINE color gel je gel u boji  za dekoraciju nokta.Ima dobru porkrivnu moć i dugo traje na noktima.  Uputstvo za upotrebu:  Gel se maže u dva sloja i svaki sloj se suši u lampi.UV - 120 sek. UV/LED - 60 sek. Nakon boje je potrebno staviti Top Coat i naša je preporuka Glossy top gel br.4. Zemlja porekla Poljska. Uvoznik Daplex DOO Beograd
Color gel CLG CLASSIC RED art.2202 CLASSIC LINE color gel je gel u boji  za dekoraciju nokta.Ima dobru porkrivnu moć i dugo traje na noktima.  Uputstvo za upotrebu:  Gel se maže u dva sloja i svaki sloj se suši u lampi.UV - 120 sek. UV/LED - 60 sek. Nakon boje je potrebno staviti Top Coat i naša je preporuka Glossy top gel br.4. Zemlja porekla Poljska. Uvoznik Daplex DOO Beograd
Ulje  1 l art.008 Parfimisano ulje za skidanje voska sa kože posle depilacije. Vrlo efikasno. Odlično ukljanja višak voska sa kože. Proizvodi Daplex DOO Beograd
Remove wraps 10kom art.1879 Folija sa vatom za skidanje gel laka. Upotreba: Vatu namočiti sa soak off removerom, uviti nokat i držati 15-20min. Skinuti foliju sa prstiju, a gel lak oljuštiti metalnim guračem. Pakovanje 10kom. 
Perije art.366 Perije u raznim bojama za ukrašavanje noktiju. Mnogo lepo izgleda ako se stavi na samo jedan ili dva nokta na obe ruke.  

Uslovi kupovine

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na www.depilshop.rs

Prodavac je firma DMS doo, Kupac robe je posetilac web shop-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbinu, pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Cene su sa uračunatim PDV-om.

Valuta plaćanja je srpski dinar (RSD).

Istaknute cene u web shop-u važe  za kupovinu preko interneta i u našim maloprodajnim objektima.

NARUČIVANJE

Putem www.depilshop.rs  kupcu je omogućena narudžbina i kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.

Proizvodi se naručuju putem korpe i kupovina je neopoziva. U slučajevima gde postoji sumnja u autentičnost ili verodostajnost porudžbine, radi zaštite kako Prodavca tako i Kupca, Prodavac zadržava pravo da kontaktira kupca telefonom, radi potvrde porudžbine pre naplate, odnosno isporuke željenih proizvoda.

PLAĆANJE

Kupac će naručene proizvode s troškovima dostave platiti Prodavcu pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da od Kupca naplati nadoknadu dostave i sopstvenih manipulativnih troškova.

USLOVI DOSTAVE

Dostava se vrši putem kurirske službe AKS. Informacije o službi mogu da se nađu na sajtu www.akskurir.com. Dostava se vrši do ulaza u stan, kuću ili objekat.

Sve porudžbine  koje su izvršene do 16:00 jednog radnog dana biće isporučene do 17:00 sledećeg radnog dana.  U slučaju da željeni proizvod nije dostupan, kupac će biti obavešten do 16:30 dana isporuke, neće mu biti naplaćen taj proizvod i biće kontaktiran radi dogovora za date proizvode. U situaciji gde pojedini proizvodi jesu, a drugi nisu dostupni, isporučiće se svi dostupni proizvodi, i samo će dostupni proizvodi biti naplaćeni.

Cena usluge dostave iznosi 240.- dinara sa PDV-om + 69.-din (za troškove povrata novca) za teritoriju cele Srbije za težinu paketa do 5kg.

Za porudžbine vrednosti 7.000 dinara i više, DOSTAVA JE BESPLATNA!

DODATNA INFORMACIJA O DOSTAVI:

Svi naši proizvodi su spakovani tako da manipulacijom u transportu neće biti oštećeni. Molimo kupce da prilikom preuzimanja isporuke provere proizvode za eventualna oštećenja i da reklamiraju dostavnom kuriru na licu mesta i da odbiju preuzimanje robe.  Ukoliko niste u mogućnosti da izvršite proveru isporuke na licu mesta, rok reklamiranja oštećenja je 24 sata od prijema robe.

Ako želite da proverite status vaše porudžbine mozete da kliknete ovde http://akskurir.com/pracenje.asp i da unesete vaš broj isporuke ili “tracking number” da bi videli tačno gde se nalazi vaša isporuka.

REKLAMACIJE ILI VRAĆANJE ROBE

Kupac ima pravo na reklamaciju ili povrat robe u sledećim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

Kupac je dužan da proveri ispravnost robe pri prijemu i da obavesti Prodavca o potencijalnim nedostacima ili oštećenjima u roku od 24 sata od prijema date robe. 
Kupac može da obavesti Prodavca na sledeće načine:


• telefonom na +381-11-2500-242, 064/6414-837

 

U slučaju povrata robe koja nije naručena, a stigla je greškom Prodavca, Kupac je dužan da vrati Prodavcu robu u neotvorenom i u originalnom stanju i pakovanju. U ovom slučaju Prodavac snosi troškove povrata.

Nakon prijema pogrešno isporučene robe, Prodavac će o svom trošku isporučiti ispravno naručenu robu i podneti troškove isporuke. U slučaju da je roba otvorena, korišćena ili oštećena, vraćanje robe nije moguće.

U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali. U ovom slučaju nije moguće reklamirati robu koja je otvorena, korišćena ili oštećena.

PRIVATNOST PODATAKA

DMS doo obavezuje se da pruži zaštitu ličnih podataka kupaca, tako što: prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obaveza, informiše kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka, redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se njihovo ime ukloni sa lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni DMS doo i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Nastavi kupovinu Idi na kasu