Uslovi kupovine
OPŠTI USLOVI KUPOVINE
Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na www.depilshop.rs
Prodavac je firma DMS doo, Kupac robe je posetilac web shop-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbinu, pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
Cene su sa uračunatim PDV-om.
Valuta plaćanja je srpski dinar (RSD).
Istaknute cene u web shop-u važe za kupovinu preko interneta i u našim maloprodajnim objektima.
NARUČIVANJE
Putem www.depilshop.rs kupcu je omogućena narudžbina i kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.
Proizvodi se naručuju putem korpe i kupovina je neopoziva. U slučajevima gde postoji sumnja u autentičnost ili verodostajnost porudžbine, radi zaštite kako Prodavca tako i Kupca, Prodavac zadržava pravo da kontaktira kupca telefonom, radi potvrde porudžbine pre naplate, odnosno isporuke željenih proizvoda.
PLAĆANJE
Kupac će naručene proizvode s troškovima dostave platiti Prodavcu pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da od Kupca naplati nadoknadu dostave i sopstvenih manipulativnih troškova.
USLOVI DOSTAVE
Dostava se vrši putem kurirske službe AKS. Informacije o službi mogu da se nađu na sajtu www.akskurir.com. Dostava se vrši do ulaza u stan, kuću ili objekat.
Sve porudžbine pristigle do 14:00 časova od ponedeljka do petka se šalju istog dana. Porudžbine primljene subotom i nedeljom se šalju u ponedeljak. U slučaju da željeni proizvod nije dostupan, kupac će biti obavešten do 16:30 dana isporuke, neće mu biti naplaćen taj proizvod i biće kontaktiran radi dogovora za date proizvode. U situaciji gde pojedini proizvodi jesu, a drugi nisu dostupni, isporučiće se svi dostupni proizvodi, i samo će dostupni proizvodi biti naplaćeni.
Cena usluge dostave iznosi 400 dinara sa PDV-om za teritoriju cele Srbije za težinu paketa do 25kg.
Za porudžbine vrednosti 7.000 dinara i više, DOSTAVA JE BESPLATNA!
DODATNA INFORMACIJA O DOSTAVI:
Svi naši proizvodi su spakovani tako da manipulacijom u transportu neće biti oštećeni. Molimo kupce da prilikom preuzimanja isporuke provere proizvode za eventualna oštećenja i da reklamiraju dostavnom kuriru na licu mesta i da odbiju preuzimanje robe. Ukoliko niste u mogućnosti da izvršite proveru isporuke na licu mesta, rok reklamiranja oštećenja je 24 sata od prijema robe.
Ako želite da proverite status vaše porudžbine mozete da kliknete ovde http://www.akskurir.com/Tracking/index i da unesete vaš broj isporuke ili “tracking number” da bi videli tačno gde se nalazi vaša isporuka.
REKLAMACIJE ILI VRAĆANJE ROBE
Kupac ima pravo na reklamaciju ili povrat robe u sledećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Kupac je dužan da proveri ispravnost robe pri prijemu i da obavesti Prodavca o potencijalnim nedostacima ili oštećenjima u roku od 24 sata od prijema date robe.
Kupac može da obavesti Prodavca na sledeće načine:
• telefonom na 011/356-2000, 064/644-5368
U slučaju povrata robe koja nije naručena, a stigla je greškom Prodavca, Kupac je dužan da vrati Prodavcu robu u neotvorenom i u originalnom stanju i pakovanju. U ovom slučaju Prodavac snosi troškove povrata.
Nakon prijema pogrešno isporučene robe, Prodavac će o svom trošku isporučiti ispravno naručenu robu i podneti troškove isporuke. U slučaju da je roba otvorena, korišćena ili oštećena, vraćanje robe nije moguće.
U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali. U ovom slučaju nije moguće reklamirati robu koja je otvorena, korišćena ili oštećena.
PRIVATNOST PODATAKA
DMS doo obavezuje se da pruži zaštitu ličnih podataka kupaca, tako što: prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obaveza, informiše kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka, redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se njihovo ime ukloni sa lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni DMS doo i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.